joi, 24 februarie 2011

Ziua Cercetaşului

Poate vă întrebaţi cum au petrecut devenii în 22 Februarie... Ei bine, au avut parte de o zi minunată! După îndelungi dezbateri [ce să facem, cum să promovăm cercetăşia cât mai bine de ziua noastră etc], am stabilit programul şi, în dimineaţa zilei de 22 februarie, îmbrăcaţi cu cămăşile de cercetaşi, cu zâmbetul larg pe buze şi eşarfele la gât, ne-am îndreptat spre Colegiul Naţional "Decebal", unde învăţăm o unitate întreagă, şi am transformat sala festivă a bătrânului nostru liceu într-un sediu cercetăşesc: panouri cu poze, afişe, steaguri, cămăşi, chitări...şi mulţi copii de gimnaziu, privindu-ne atenţi, cu ochii mari. Le-am vorbit cum am putut noi mai bine despre cercetăşie, le-am arătat şi un filmuleţ în care l-au recunoscut pe Bear Grylls şi au fost uimiţi să afle că el e şeful cercetaşilor din Anglia. Am cântat împreună cu ei, le-am răspuns la întrebări şi am fost tare fericiţi să vedem că au fost interesaţi, captivaţi chiar de prezentarea noastră. Sperăm să rămână cât mai mulţi dintre ei la lupişori şi temerari.
După prezentare, am avut un flash-mob în faţa şcolii... Irina a strigat "Cercetaşi!", am îngheţat cu toţii pentru trei minute, noi aveam eşarfele ascunse sub geci, ea ni le-a scos la fiecare şi, după ce toţi aveam eşarfele pe piept, a fluierat, iar noi am răspuns "Gata oricând!". La şcoală, am jucat Ha! în pauze, ne-am purtat uniforma cu mândrie, am scris plini de voioşie "Ziua Cercetaşului" în loc de 22 Februarie şiiii ne-am distrat de minune. Când am terminat cursurile, am mai făcut din nou un flash-mob, în aşa fel încât tot mai multă lume să afle de noi... Sunt mândră să spun că eu şi cu Luisa am fost la conferinţa despre iubire a lui Dan Puric cu cămăşile pe noi şi eşarfele la gât...
Pot să spun că a fost o zi minunată, mult mai frumoasă decât ne aşteptam să fie... Sperăm să dobândim cât mai mulţi aspiranţi, care la anul să spună împreună cu noi La mulţi ani, cercetaşi!

A voastră în cercetăşie,
Petra Ioana Trifon, exploratoare.

P.S.: Revin cu poze atunci când le voi primi...:)

4 comentarii:

Tiberiu spunea...

Si eu am fost cu esarfa chiar daca sunt la nr.4 tot in deva:)Dar din pacate ceilaltinu siu ce inseamna sa fi cercetas si doar au ras de mine!!!:|:|

Deva Scout spunea...

Imi pare rau ca au ras de tine... Asa era la inceput pt toti: haha, si ce cercetezi?:))) Dar va fi bine>:D< [Petra]

yoyo spunea...

dupa noi strigau prin scoala : heeei, pionerilor!

Anonim spunea...

la mine in scoala suntem un numar destul de mare de cercetasi si nimeni nu a facut nici un comentariu nepotrivit;a fost chiar frumos ca vedeam copii sau tineri cu camasa sau cu cravata si sa ne salutam chiar daca mai mult cu un zambet,desi nu ne cunosteam.Practic ne-a unit pe toti indiferent de clasa sau patrula :)

Trimiteți un comentariu