miercuri, 24 octombrie 2012

Deva Z.E.N.



Eşarfe colorate, codiţe împletite, gânduri bune, dorinţe, brioşe şi zâmbete sincere, cam aşa s-au prezentat cercetaşii la Deva Z.E.N.(zilele educaţiei nonformale). Două zile în care cercetaşii au dat tot ce aveau mai bun din ei pentru a fi mai "nonformali" ca niciodată. După o zi grea de şcoală, ne-am  întâlnit cu mic cu mare în după-amiaza de 28 septembrie la asamblarea standului informativ O.N.C.R. pentru trecătorii care străbăteau centrul vechi al oraşului şi pentru cei interesaţi de educaţie nonformală. Alături de alte organizaţii non-formale am creat un adevărat centru de interes în Deva unde oameni puteau veni să participe la activităţi împreună cu noi. Se pare că trecătorii au dat dovadă de mult entuziasm şi sperăm că s-au simţit bine alături de noi. Seara a fost una deosebită deoarece s-a încheiat cu un concert de chitară foarte frumos şi cu un minunat spectaol cu foc, demonstraţie făcută cu mult talent şi răbdare de două surori, invitate special, tocmai de la Timişoara. Putem spune că totul a fost minunat, o seară completă, condimentată cu puţin din fiecare emoţie împărtăşită cu fiecare om care ne-a bucurat cu prezenţa.
            
 A doua zi, de  dimineaţă, fresh şi mai bine dispuşi ca niciodată,  ne-am  întâlnit în acelaşi loc, pentru a începe a doua parte a distracţiei promise, pregătindu-ne standul din nou, dar de data aceasta mai bine şi mai frumos. Vremea era de partea noastră, aşa că totul mergea conform planului, activităţile au început, oamenii au venit curioşi, şi, au avut ocazia să se disteze alături de noi pentru încă o zi. Nu putem să nu spunem că toţi au plecat cu un zâmbet larg pe faţă după ce şi-au rupt câteva minute ca să se joace alături de noi. Am dansat, am cântat, ne-am jucat, am împletit codiţe, am desenat, am râs în hohote împreună…. Oamenii au fost foarte încântaţi de activitatea noastră şi s-au simţit bine alături de noi.
   

Vă invităm cu drag şi anul viitor la Deva ZEN !
  
Ai voştri în cercetăşie, temerarii Miana Doicaru  din Unitatea Artemis şi Liviu Cotoi din Unitatea Dracon   



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu