vineri, 16 decembrie 2011

Deschiderea Anului Cercetăşesc pentru exploratori

Se pare că cineva s-a gândit şi la adolescenţii rebeli care au nevoie de un moment de linişte, aşa că Ozana a organizat o seară de deschidere a anului cercetăşesc şi pentru exploratori. Totul a debutat cu completarea unor fişe de evaluare referitoare la anul ce-a trecut, la proiectele şi activităţile pe care le-am desfăşurat, la prieteniile pe care le-am legat şi la cât de mult ne-am maturizat. Totul a continuat cu un joc extrem de drăguţ, în care ne-am desenat unul altuia portretul şi-apoi am trecut calităţi şi defecte la fiecare explorator pe desen, pentru a ne da seama cum suntem văzuţi de cei din jurul nostru. Seara a continuat cu puţină educaţie sexuală elementară, nu de alta, dar am ajuns cu toţii la o vârstă la care trebuie să cunoaştem aceste lucruri. Totul s-a terminat cu un joc extrem de interesant, Albatros, prin care Ozana şi Andrei au evidenţiat stereotipurile existente în societate, prejudecăţile privitoare la diferenţele dintre femei şi bărbaţi, faptul că femeile încă sunt considerate ca fiind sexul slab, precum şi alte probleme de actualitate, cu care am putut să venim în contact printr-o manieră neobişnuită, interesantăm şi care a prins la public...:) Gânduri pentru anul cercetăşesc ce-a început? Voiam cu toţii la UP! Şi-am ajuns şi-acolo, dar povestea aceasta o vom spune mai târziu. Până atunci, scuze de întârziere (DAC-ul a avut loc la sfârşitul lui octombrie), dar tezele, testele şi toate celelalte proiecte ne-au cam răpit din timpul pe care-l dedicăm scrisului şi amintirilor pe care le însemnăm în acest jurnal. Promitem, pe viitor, promptitudine. Şi vă urăm noapte bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu