marți, 19 iunie 2012

Plantarea de puieţi... plantare de vieţi pentru Pământ


La marginea Devei se află pădurea Bejan. Înainte să intri în pădure, trebuie să treci pe lângă 2 parcuri, unul foarte frumos, delimitat de garduri, cu alei pavate, animale şi un loc de joacă pentru copii. Celălalt este dărăpănat, cu câteva leagăne şi balansoare stricate. Ei bine, în primul parc, adică cel amenajat, Direcţia Silvică Deva, alături de Primăria Deva,  a decis să planteze puieţi, iar noi, cercetaşii din Deva, am decis să le dăm o mână de ajutor. Ne-am adunat miercurea, în patru aprilie, la 14:30  la intrarea în Parcul Bejan. Până când au apărut cei cu puieţii, noi am jucat cateva jocuri distractive , iar, după ce au ajuns şi inginerii silvici, un domn ne-a arătat cum se plantează puieţii. Dupa ce am învăţat cum să nu distrugem copăceii, fiecare, lupişor, temerar sau explorator, am plantat, pe rând, câte 1-2 puieti . După ce puieţii au fost plantaţi, ne-am plimbat prin parc, uitându-ne la animalele de acolo, 2 struţi, 1 porc mistreţ şi un ponei. După ce am jucat câteva jocuri şi-am devorat biscuiţii Maiei, ne-am strâns lucrurile şi ne-am dus acasă, mândri de fapta bună făcută în acea zi.
P.S.: Fotografa e în "concediu". Când se întoarce, postăm şi pozele.
Năznean Tiberiu, temerar, unitatea "Dracon"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu